#1 Skrevet Desember 20, 2006 Hei! Er på tide å bytte vannpumpe på a4en min og jeg lurer da på om dette må bestilles fra møller eller om det er andre, og sikkert billigere måter å få tak i dette på? Gjelder forøvrig til en Audi A4 1996 tq.. Mvh Odd Aslak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2006 Vi kjøper alt sånn på Mekonomen vi. Billig og like bra (er lagd på samme sted) som Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2006 Jeg ville også kjøpt det på Mekonomne,billigere og like bra deler.. Har faktisk opplevd at Mekonomen selger org deler til Audi/Bmw også. Fant ut det en gang jeg skulle bytte nedre bærearm på en Bmw,når jeg tok av den gamle og sammenlignet den med den nye i fra Mekonomen hadde de samme delenr banket inn inn armen på nøyaktig samme sted etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...