Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i nøkkelbånd merket med logoen vår? Kan noen hjelpe meg her????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler jeg er den eneste som har sånn.. faktisk.. fikk det av en kompis.. broren hannes er eller var med i klkubben.. men brukte det ikke så da tok jeg det : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om kan det være at vi muligens har noen igjen.... MEN det skal jeg får sjekka opp i snarest.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann!

 

Da er det sjekka opp og vi har 6stk liggende dersom noen skulle trenge disse. Tar med dem på lokallagtreffene sammen med skilplater og klistremerker rett over nyttår så kan dere få da.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har noen liggende som vi har fått for en stund siden. Ikker mer enn 4-5 stykker.. Vi får ta dette på neste møte hvis det passer for deg Christer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det passer meget bra vet du...: vinke :

 

Hei,

 

Jeg har noen liggende som vi har fått for en stund siden. Ikker mer enn 4-5 stykker.. Vi får ta dette på neste møte hvis det passer for deg Christer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg bestilt T-shirt og Caps i shopen for 2mnd siden eller rundt der! og da fikk jeg med et nøkkelbånd:) så kjøp i shopen noe og se hva du får med:) sikkert alltid en overraskelse:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lyst på skiltplaten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater har vi masse av. Bare og komme på tirsdagstreffene så kan du få kjøpt dem der. 50.- per.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nøkkelbåndene tilgjengelige for de som ikke tilhører Bergen lokallag og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er det dersverre ikke. Vi har kun 5 stk igjen og dette er tilregnet våre medlemmer i Bergen. Men ta kontakt med din lokallagsleder så kanskje han kan hjelpe deg med og skaffe....

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tirsdags treffene, foregår de på arenum eller tar eg feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er fortsatt på Arenum. Men neste treff som blir 16 Jan vil vi ta det på Daniels kebab! Så ta deg gjerne turen ditt da.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei hei, føler jeg har mot til å komme meg på treff igjen jeg, da med ny vrak :D

 

så skiltholdere vil jeg gjerne ha til gammel type stålskilt, 2 par om de finnes lenger!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi nok få ordnet Bård!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudd, må få litt freshere look på bilen(e) og da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er fortsatt på Arenum. Men neste treff som blir 16 Jan vil vi ta det på Daniels kebab! Så ta deg gjerne turen ditt da.

 

TThomaz

 

okeyokey men er ikke hundre prosent sikker på daniels kebab er:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.