#1 Skrevet Desember 20, 2006 Vil på vegne av meg selv og resten av gutta takke dere alle i lokallaget for et FANTASTISK flott VW AUDI år!!: smil : Vi bare vokser og vokser i antall medlemmer i Hordaland og dette er super bra! Det har også i senere tid kommet flere og flere nye på lokallagstreffene våres på Arenum! Dette er bare konge bra! Håper dette også vil vokse på seg enda mer i 2007. Nå som vi også går inn i ett nytt år med litt forandringer i styret er jeg kjempe spent på hva vi kan klare og få til av samlinger/treff/Crusinger o.s.v. Vi skal jobbe knall hardt for at det blir så optimalt som mulig. Og til sist vil jeg TAKKE for 2006 og ønske dere en RIKTIG GOD JUL & GODT NYTT ÅR!!!!!! Velkommen i 2007: ja : Vennlig hilsen TThomaz. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2006 God jul Tttttttttttthomaz Hjem å mekke bil jeg i morgen... så kommer den ned hit igjen til våren når det er lov å kjøre med sommerdekk tenker jeg. Da får jeg vel dra meg bort på arenum jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2006 God Jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2006 GOD JUL TIL ALLE SAMMEN!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2006 GOD JUL FOLKENS................................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2006 GOD JUL til hele gjengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2006 GOD JUL ladies !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 21, 2006 god jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2006 God Jul å Godt Nytt år til alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2006 God Jul til alle ! Vil spesielt takke TThomas for god innsats med hytter og treff og alt mulig rart ! Stå på gutt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 21, 2006 God jul til alle, har vært et bra år syntes jeg, håper neste år blir like bra.! Håper alle får noen harde pakker under treet!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 21, 2006 God jul godt folk. Ser frem til det nye året og håper på å få stilt på mange flere treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 21, 2006 GOD JUL OG GODT NYTT ÅR TIL ALLE. Og en exstra takk til TTHOMAZ for kjempe innsats for lokallaget, Uten deg, hadde ikke nivået i klubben vært så høyt og bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 21, 2006 Må jo benytte anledningen til å ønske dere alle EN GOD JUL OG ETT GODT NYTTÅR. Satser på at jeg kan bli mere aktiv på treffene kommende år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 22, 2006 God jul og godt nyttår alle sammen. Sees på nyåret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 22, 2006 God jul og godt nytt år Kjære medlemskamerater. Gleder meg til ny året...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 22, 2006 Jeg går da inn i ett nytt år under et nytt lokallag, så vil takke for den gode tiden med bergen lokallag. En kjempe gjeng! Vi møtes igjen på våler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 23, 2006 Du vil ALLTID være hjertlig velkommen tilbake til oss iallefall Vegard! Men vi ses vel på treffa fremover i årene som kommer. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 23, 2006 Du vil ALLTID være hjertlig velkommen tilbake til oss iallefall Vegard! Men vi ses vel på treffa fremover i årene som kommer. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 23, 2006 God Jul og Godt Nyttår:) Vi går inn i et spennende 2007... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 24, 2006 God Jul og Godt Nytt År til alle sammen Måtte det bli mer banekjøring på meg i 2007 enn det ble i 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...