#1 Skrevet Desember 20, 2006 Nå har jeg hatt fra hverandre stort sett alt som har med clutchen å gjøre. Hovedpumpe og slave funker fint. Det lekker ikke noe sted, og det er ikke noe problem å lage mye trykk i de med pedalen. Trykkplata til clutchen så fin ut, og den flytta på seg når jeg klemte ned fjærene i senter. Noen av fjærene var litt lavere enn andre, omtrent 1/4 av sirkelen. Det er neppe riktig, men hvorfor er det sånn? Har satt det sammen igjen, lufta etter alle kunstens regler, men fremdeles samme problem. Den frir ikke skikkelig ut. Litt mystisk dette her i og med at det manglet væske rett etter at det skjedde, men nå får jeg det ikke til å lekke eller finne noe sted den væska kan ha tatt veien. Edit: Om noen trenger en S4 delebil og har en Toyota eller noe annet som funker er jeg snart tilbøyelig til å gjøre noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2006 Hvis jeg har klart å "brenne" clutchen som jeg har lest noen har fått til. Vil lamellen da sitte fast i svinghjul eller trykkplate hele tida, eller kun til jeg har tatt det ut? Har tatt det fra hverandre og sett, men kan liksom ikke finne så mye unormalt, bortsett fra at noen av "solfjærene" er lavere enn andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2006 Ville antatt at det var for kort vandring på clutch-utløseren, men regner med at dette er kontrollert. Det er ikke uvanlig at clutch-pedalens vandring ikke blir overført til 1:1 til clutch-utløseren, pga en "genial" patent mellom pedal og clutch-sylinder/pumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2006 Hva med utløserlager ? Er det intakt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...