Lyktespyler til frontlykter Audi S3

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om det var noen som kanskje kunne hjelpe meg med ett lite problem jeg har med lyktespylerene foran på bilen min..?

Siden det er xenon-lykter så er det jo påbudt med spyling,men når de egentlig skal komme opp og spyle går sikringen...Høres ut som spylermotoren går,men samtidig så er det ikke tegn på at det er spylt ut noe for da ville det rent fra fangeren...Kommer spylerene opp ved hjelp av motordrift eller er det trykket fra spylervæska som løfter de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Lurte på om det var noen som kanskje kunne hjelpe meg med ett lite problem jeg har med lyktespylerene foran på bilen min..?

Siden det er xenon-lykter så er det jo påbudt med spyling,men når de egentlig skal komme opp og spyle går sikringen...Høres ut som spylermotoren går,men samtidig så er det ikke tegn på at det er spylt ut noe for da ville det rent fra fangeren...Kommer spylerene opp ved hjelp av motordrift eller er det trykket fra spylervæska som løfter de?

Løftes ved hjelp av trykket spylerpumpa genererer. Mulig en dårlig spylerpumpe på deg da? Sikker på at du setter inn riktig sikring? Drar en de strøm de pumpene der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løftes ved hjelp av trykket spylerpumpa genererer. Mulig en dårlig spylerpumpe på deg da? Sikker på at du setter inn riktig sikring? Drar en de strøm de pumpene der.

stemmer dette, og enig i at mest sansynelig er motoren til spyleren i ferd med å dø fulstendig.

hvis du er sikker på at du setter inn riktig sikkring(husk noen kan ha satt in feil tidligere) ville jeg ha tatt opp tanken og sett på motoren og byttet denne, er no knot å få ut den tanken men går sikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay! Jeg var nede hos den lokale Audi-sjappa og han satte inn ny sikring,men det hjalp lite,ingen lykter ble spylt...Men,hører såvidt at pumpa går...Men,er det bare en tank for spylevæska? Eller er det en til spes til lyktene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme tank, men 2 forskjellige pumper. Høres ut som lyktespylerpumpa nok har tatt kvelden ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for tipsene alle! Da skal jeg se om jeg klarer å fiske den ut ila neste tur hjemme og eventuelt få bestilt en ny!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.