litt vibrasjon ved pådrag

Anbefalte innlegg

hei.. har chippet bilen min. Golf 99 mod. 110hk tdi. chippet med ts racing. har etter det en liten viberasjon hvis jeg trakker flatt fra 1800 til 2100 på høye gir. noen som vet hva som kan være galt. det skjer ikkje dersom jeg gir litt rolig på i det område. men over 2100 rpm er det ingenting om jeg flater..

mvh christian dahl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har vært borti lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KAn være clutchen din som slurer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt prat om lignende før,da var det dieselpumpe som ikke klarte levere nokk. Men kan sikkert være noe annet og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en del som har det problemet.. Husker ikke hva det var, men ble værre med chip..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det samme problemet på min bora 1,9tdi som er chippa. Vibrerer best i 3-4 gir rundt 2000rpm.

Her er det clutchen vil jeg tro. Virker som det er verre om den blir litt varm ( f.eks mye køkjøring i oppoverbakke med litt sluring) da tar den nesten ikke noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert borti det på en del biler som er chippet, alldri funnet helt ut hva det er men tror det kan være litt høyt moment, justerte en so m jeg hadde litt ned og den ble perfekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er noe i de baner jeg har tenkt ogå.. Har byttet clutchen etter at den ble chippet (da kun lamellen og trykkplaten. ikke svinghjulet).. Den ble en del bedre. mulig enda bedre hvis svinghjulet skiftes?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

chippa en vw 04 model. Der vi fekk den vibrasjonen.... måtte skifte svinghjulet... da vart det helt vekke....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.