#1 Skrevet Desember 20, 2006 jeg har kjøpt en kr motor. men den pumpen\filter som henger under bilen er sprukket. det er selve plastikk kammeret som er sprukket. fylles dette kammeret opp med bensin og dermed vil det lekke ut bensin? forstår ikke helt på dette er egentlig. mye slanger inn og ut her som jeg selfølgelig ikke noterte meg når jeg skrudde dette ned. noen som har en oversikt hva som er inn og ut på denne dingsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2006 det står i haynes boka;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2006 finner lite info om 16v i boka jeg. tenkr på den røde de selger på biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2006 Dette begeret du prater på, fylles opp med bensin. Hadde også sprekk i begeret mitt på golfen, endte med at jeg måtte bytte det. Kostet rundt 800-1000kr på mølller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2006 har du 60 eller 50mm pumpe? har buffer-tank liggende, men dog til 50mm pumpe.. den er helt sprekkfri og i GOD stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2006 det står kva som er kva i haynesboka. står på brenselsidane. der fnt eg vertfall eg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2006 hvis du ser etter,så står det piler på catch tanken og filteret hvor bensina skal gå... fra hoved tanken(kaste pumpa) til catch tanken, fra tuppen av hoved pumpa i catch tanken til bensin filteret,(pil på filteret)og videre til Ke-jet'n. Returen går ikke innom denne tanken.. Tror tur er blå,og retur svart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2006 ok takk for tips. ser ut som det løser seg med tank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...