#1 Skrevet Desember 21, 2006 Hei Lurte på om det vare bare og sette inn ventilen slik at den passer direkte på? Trenger ikke og snu slanger osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2006 Eg er noko usikker på J-ventilen, men H-ventil skal settes inn som org. ventilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2006 Jo, du må snu den slik at tilkoblingen vender motsatt vei av originalt. Ledningen du kobler til med er akkurat lang nok, men ikke noe mer. Den lange enden av ventilen skal ned i det tjukkeste røret. Hvis du legger originalventilen ved siden av den nye, ser du at de er speilvendte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2006 ok. Takker for svar! kjekt og vite før man monterer;) Noen som veit om det er lett og komme til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2006 Det er greit å komme til. Har skifta til H-ventil på min og det var gjort på 10 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2006 Hørtes flott ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2007 Da har jeg montert N75J i helga og det funket fint etter montering. Ledningen er som nevnt akkuratt lang nok! Ble mye bedre drag i bilen nå syntes jeg..(ble forsåvidt montert sammen med ny IC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...