#1 Skrevet Desember 21, 2006 Har ødelagt panser åpneren inne i bilen , har bestilit den ene delen ny.. skal hente i dag , men hvordan bytter jeg dette.? haster, da jeg må fylle spyleveske osv dett er på en Golf IV Gti 99 Mvh. Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2006 ingen ? reiser for og hente delen nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2006 ingen ?reiser for og hente delen nå.. Bak baksiden av spaken er det et klips i plast som må trekkes ut. Da får du løs spaken.. Litt vanskelig å se den, men hvis du stikke hue godt på baksia, bør det være mulig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2006 takker skal prøve det i morgen : D men er dt to deler? fikk bare "spaken" jeg men redd dt er noe annet som er ødelagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...