#1 Skrevet Desember 21, 2006 Ønsker alle ei riktig God Jul =) Og etter hvert godt nytt vag år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2006 Samme her til alle sammen! Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2006 Frohe Weihnachten und ein gutes neues jahr! Vi kjører jo tyske biler.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2006 Hehe... Samme som han over her skrev 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2006 sender gode jule hilsner til alle i lokallaget og gleder meg til neste år med somerog sol og mye audi og vw på tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2006 God jul og godt nyttår:) Mens Tor Olav venter på sommer og sol, venter jeg på Quattroføre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2006 God jul og ett godt nytt år til alle i klubben. Og som Tor Olav skriver gleder meg til sommer og sol. (og i og med at jeg ikke tror den kommer hit enda så får jeg dra og besøke sommeren litt: rock : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2006 God jul og ett godt nytt år til alle i klubben. Og som Tor Olav skriver gleder meg til sommer og sol. (og i og med at jeg ikke tror den kommer hit enda så får jeg dra og besøke sommeren litt: rock : ) Ja, god jul og godt nytt år til alle sammen:) Hvor skal du da Morten??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2006 God jul folkens ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2006 Ha en riktig God jul.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 24, 2006 God jul til alle ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 24, 2006 God jul ja Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 25, 2006 God hjul og godt nyttår folkens! Ser fram til sommern! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 25, 2006 God jul og godt nyttår folkens Mens vi venter på quattroføret, og ser fram til sommern samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 26, 2006 God jul og godt nyttår!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...