Anbefalte innlegg

Nå kommende onsdag (23. Juni) inviterer Race4Fun (arrangør av Cartease 2004) til Grilling på P-plassen ved gamle Helliporten. Blir salg av pøler (10,-) og cola (10,-). Satser på at det blir pent vær og at det kommer litt folk. Vet ikke hvor mange som er interessert å komme på slike arrangemanger men tenkte jeg skulel lufte det ihvertfall hvis noen er interessert.

Typisk at det pøsregner den dagen. Flott norsk sommer.

Mer informasjon på http://www.race4fun.net

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

. Blir salg av pøler (10,-) og cola (10,-).

Jeg vil da bare ha cola:p Joda, jeg kan tenke meg å ta en tur bort og se. Håper det blir med noen andre herfra lokallaget også:cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje d blir en tur på mg og visst vær å vinde e sånn passe bra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stille eg og vist veret e bra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvar det noen fra lokallaget der i kveld? Jeg blei heller sittene "fast" hos svigers. Men kanskje like greit. Var jo ikke aller beste været i kveld heller da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var ett jææævlig labert oppmøte fra folk generelt sett. været var ett helvete..og vi slet som faen med å sette opp partytelt i vinden. =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.