#1 Skrevet Juni 20, 2004 Nå kommende onsdag (23. Juni) inviterer Race4Fun (arrangør av Cartease 2004) til Grilling på P-plassen ved gamle Helliporten. Blir salg av pøler (10,-) og cola (10,-). Satser på at det blir pent vær og at det kommer litt folk. Vet ikke hvor mange som er interessert å komme på slike arrangemanger men tenkte jeg skulel lufte det ihvertfall hvis noen er interessert. Typisk at det pøsregner den dagen. Flott norsk sommer. Mer informasjon på http://www.race4fun.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka . Blir salg av pøler (10,-) og cola (10,-). Jeg vil da bare ha cola:p Joda, jeg kan tenke meg å ta en tur bort og se. Håper det blir med noen andre herfra lokallaget også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2004 kansje d blir en tur på mg og visst vær å vinde e sånn passe bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2004 stille eg og vist veret e bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2004 Hvar det noen fra lokallaget der i kveld? Jeg blei heller sittene "fast" hos svigers. Men kanskje like greit. Var jo ikke aller beste været i kveld heller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2004 det var ett jææævlig labert oppmøte fra folk generelt sett. været var ett helvete..og vi slet som faen med å sette opp partytelt i vinden. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...