#1 Skrevet Desember 21, 2006 Jeg har en 1986 Audi 100 med det gamle Cadillac-anlegget I kveld skulle jeg ut og kjøre, og trykket på defrost-knappen, og viften skulle akkurat til å begynne å gå (jeg hørte den såvidt begynte å summe), men så døde den. Jeg har sjekket sikringen og den er i orden. Jeg hører at flappene i klimaanlegget beveger seg når jeg trykker på de forskjellige knappene, men utover dét skjer det egentlig forsvinnende lite. Noen som har vært borti lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2006 skal ikke se bort i fra at dette har en grei løsning, men var kanskje ikke så lurt å sørge for å bli uvenn med 90% av de som har sånn bil som deg. men det er ditt valg. hvis vifta de ikke går og sikringen er hel, skal du ikke se bort i fra at motoren er defekt, ikke uvanelig dette på en eldre bil. velkommen som medlem da...: Protected movement - with quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2006 Problemet er løst, det viste seg å være en svidd/brent kontakt innunder dashbordet. Kjente at denne ble glovarm når vifta gikk. Tok opp og satte på en ny skjøt, og denne ble ikke varm i det hele tatt. Den gamle var full av irr og grums, så ikke rart det funket dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...