A100 typ 44: Død friskluftvifte

Anbefalte innlegg

Jeg har en 1986 Audi 100 med det gamle Cadillac-anlegget :)

I kveld skulle jeg ut og kjøre, og trykket på defrost-knappen, og viften skulle akkurat til å begynne å gå (jeg hørte den såvidt begynte å summe), men så døde den.

 

Jeg har sjekket sikringen og den er i orden. Jeg hører at flappene i klimaanlegget beveger seg når jeg trykker på de forskjellige knappene, men utover dét skjer det egentlig forsvinnende lite.

 

Noen som har vært borti lignende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke se bort i fra at dette har en grei løsning, men var kanskje ikke så lurt å sørge for å bli uvenn med 90% av de som har sånn bil som deg.

 

men det er ditt valg.

 

 

hvis vifta de ikke går og sikringen er hel, skal du ikke se bort i fra at motoren er defekt, ikke uvanelig dette på en eldre bil.

 

 

velkommen som medlem da...: : vinke :

 

Protected movement - with quattro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er løst, det viste seg å være en svidd/brent kontakt innunder dashbordet. Kjente at denne ble glovarm når vifta gikk. Tok opp og satte på en ny skjøt, og denne ble ikke varm i det hele tatt. Den gamle var full av irr og grums, så ikke rart det funket dårlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.