#1 Skrevet Desember 22, 2006 Har hatt lyst på gewinde helt siden jeg kjøpte bilen men er skeptisk til den koko camber-vinkelen som blir når man senker slike forb/&%¤nna multilink-biler. Har ikke så veldig lyst å skifte dekk to-tre ganger i året liksom. Hvor mye kan man senke en slik bil å allikevel ha "akseptabel" dekkslitasje. Har også sett litt på løsningen med justerbare armer men vet ikke hvordan det vil passe med gewinde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2006 Du klarte ikke å holde deg lenger nei? Skal bestille gewinde jeg også tenkte jeg. Men må vente til det våres, ellers blir det vel montert før vinteren er omme kjenner jeg meg rett.... Kommer nok til å satse på FK Silverline tenker jeg, hvis ikke du vet om noe anna bra greier til en fornuftig pris? Trenger ikke senke så alvorlig mye, men litt ned må den, men fortsatt slik at den andre halvparten her i huset kan låne den uten at jeg blir dårlig i magen (Ref: A3) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2006 Passat 3B og BG er ganske like vil jeg tro. Min passat er skrudd helt å bunn så langt det lar seg gjøre med de dekka jeg har. som blir ca 60/50 senk Sliter litt dekk...men det gjorde den med bare vanlig senkesett og. Har kompansert camber med litt ekstra spissing. Skal lite litt mer men da skal den slite jevnt over hele. Jeg kjører ca 40-60.000km i året. Bytter til nye hjul vært når. Men kjøper du dekk som du kan snu er det jo bare å kjøre til de blir slitt for så snu de og kjøre til de blir utslitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...