Anbefalte innlegg

hvordan kan jeg få fjernstyring på A4 B5?

sett andre på forumet har spurt oxo men ikke noen som gir ordentlig svar på hvordan, noen som kan hjelpe meg?:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er vel å montere defa alarm. Gjorde dette på min gamle a4, og kan anbefale det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er vel å montere defa alarm. Gjorde dette på min gamle a4, og kan anbefale det.

hva fikk du da? og mye kosta det?

vanskelig og koble på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat som er oppretter hos Møller. Han har akkurat montert fjernstyring på sin A3 som han mente var orginalt ekstrautstyr til slike biler. Forstod ikke det helt jeg, men han hadde hvertfall kjøpt den på Møller. Dingsen heter Votex. Han hadde brukt en halvtime på montering, inkl. et kvarter med flytting av anlegg, siden vakumpumpa til sentrallåsen sitter i bagasjerommet.

Har lyst på en slik fjernstyring selv også, men får ikke bestemt meg for hva jeg vil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat som er oppretter hos Møller. Han har akkurat montert fjernstyring på sin A3 som han mente var orginalt ekstrautstyr til slike biler. Forstod ikke det helt jeg, men han hadde hvertfall kjøpt den på Møller. Dingsen heter Votex. Han hadde brukt en halvtime på montering, inkl. et kvarter med flytting av anlegg, siden vakumpumpa til sentrallåsen sitter i bagasjerommet.

Har lyst på en slik fjernstyring selv også, men får ikke bestemt meg for hva jeg vil..

det jeg skulle likt og vist er hva man må gjøre og mye det koster.

noen som vet det?, som har gjort det selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen.

Den fjernstyringa til sentrallås som jeg refererte til i den andre tråden her på forumet er kun fjernkontroll av sentrallåset med sender/nøkkel, mottaker og alt som skal til. denne inneholder ikke alarm. bare så du er klar over det.

Mvh Erlend

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det jeg skulle likt og vist er hva man må gjøre og mye det koster.

noen som vet det?, som har gjort det selv

Er usikker når det gjelder pris, men inbiller meg at det ligger på rundt en tusenlapp. Det som må gjøres er å koble trådløs-boksen inn på sentrallås styreenheten. Litt forskjellig fra bil til bil, men hvis A4en har låser basert på lufttrykk (heter det pnumatisk? :P) så ligger sikkert denne styreboksen på en av sidene i bagasjerommet. Skal prøve å huske å spørre han med A3'n..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er jo å montere alt org. deler kan lett kjøpes på ebay.

link her, men må være medlem::

audiclub.dk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en ekstra sender (nøkkelknippe) til bilen min, tror dette ble levert orginalt? Står enforce på senderen. Bilen er en Polo 03.

Det jeg lurer på er om det er mulig å bytte dette over til nye "sprett" nøkler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen. Det med å innstallere fjernkontroll på sentrallås gikk veldig greit med den pakken jeg kjøpte på ebay http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120072490421&ih=002&category=75329 Det dukket imidlertid opp en liten utfordring og det var startsperra, Jeg må si jeg lurte veldig da motoren stoppa like etter jeg hadde starta den, gjentatte ganger: klø : Så oppdaget jeg lyset i dashbordet, en gul nøkkel:rolleye: Problemet løste seg når jeg flytta over sensorene fra de gamle nøkklene, sensoren ligger inne i nøkkelhodet og er en sylindrisk sak ca. 6mm i diameter og ca. 15mm lang. Jeg var forsiktig så jeg ikke ødela de og det gikk fint, hvor mye disse tåler vet jeg ikke så vær forsiktig for sikkerhets skyld, bedre å ofre nøkkelhodet enn sensoren. Lykke til.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man bruke orginal VAG nøkler og kode om til disse senderene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen. Det med å innstallere fjernkontroll på sentrallås gikk veldig greit med den pakken jeg kjøpte på ebay http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120072490421&ih=002&category=75329 Det dukket imidlertid opp en liten utfordring og det var startsperra, Jeg må si jeg lurte veldig da motoren stoppa like etter jeg hadde starta den, gjentatte ganger: klø : Så oppdaget jeg lyset i dashbordet, en gul nøkkel:rolleye: Problemet løste seg når jeg flytta over sensorene fra de gamle nøkklene, sensoren ligger inne i nøkkelhodet og er en sylindrisk sak ca. 6mm i diameter og ca. 15mm lang. Jeg var forsiktig så jeg ikke ødela de og det gikk fint, hvor mye disse tåler vet jeg ikke så vær forsiktig for sikkerhets skyld, bedre å ofre nøkkelhodet enn sensoren. Lykke til.:)

¨

Den nøkkelen der så grom ut da, har lyst på sånne jeg å!!

Er kvaliteten tilsvarende orginalnøkler eller? Gikk det greit å få en lokal butikk alà Jernia til å file disse nøklene? Trodde det var litt mer enn som så med de bilnøkla der..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. hva måtte du gjøre for og bytte det over a?

var det mye jobb og få gjort det om?

til deg som kjøpte på ebay

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.