#1 Skrevet Desember 22, 2006 Tenkte jeg kunne slenge ut ett bilde av den nye S3`n.. Synes denne bilen er så tøff: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2006 Enig med deg! Skamfet bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2006 Den var drit FeeeeeeeT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2006 Konge feit bil! Jeg leverte ut en sånn igår, men i rød da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2007 må si at s'3 er drømme bilen ass.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2007 Konge feit bil! Jeg leverte ut en sånn igår, men i rød da Lukter det litt provisjon av det salget der Aleks ? Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2007 dæven!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2007 Den blå Megane'n(?) i bakgrunn med gule speil og lister var jo også litt fin da..... :P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...