#1 Skrevet Desember 22, 2006 Da kona vil ha plass til juletre istedet for å pynte stolen min må den bort i julehelga. Lånes bort gratis ved henting hos meg. Den er demonterbar og derfor lett å få med seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2006 Da kona vil ha plass til juletre istedet for å pynte stolen min må den bort i julehelga.Lånes bort gratis ved henting hos meg. Den er demonterbar og derfor lett å få med seg. hmm... lån taker må godkjennes av meg ;););) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2006 har du blitt nedstemt nå J-A? juletiden har jo som oftes masse tid til dette artige spillet. men våre halvdeler er vel av annen oppfatning.. stakkars oss unger heter det vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2006 Det begynner å haste her. Har også en haug med kjørespill som kan bli med stolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2006 Det begynner å haste her. Har også en haug med kjørespill som kan bli med stolen. kanskje jeg skulle verve meg for ett lån? hvor lenge får jeg låne stol/spill? til rett over nyttår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2006 Dette hørtes spennende ut! Hvor bor du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2006 Da kommer Rune Andre og henter den ikveld.... Så blir det julefred i heimen her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2006 Da kommer Rune Andre og henter den ikveld.... Så blir det julefred i heimen her også her blir det oxo julestrid...eh..fred sette denne bak julegrana så får jeg lage kikkehull i mellom greinene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 22, 2006 Er den til salgs også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2006 Er den til salgs også? Ikke denne, men kan sikkert lage flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 22, 2006 Ikke denne, men kan sikkert lage flere. Pris? Regner med at det er uten ratt/pedaler/stol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 22, 2006 Pris? Regner med at det er uten ratt/pedaler/stol. Hvis jeg må kjøpe inn profiler for å lage, blir det fort 2 lapper. Denne ble lagd av noe overskudd jeg hadde. Og det er uten ratt/pedaler/stol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 23, 2006 Hvis jeg må kjøpe inn profiler for å lage, blir det fort 2 lapper.Denne ble lagd av noe overskudd jeg hadde. Og det er uten ratt/pedaler/stol. Såpass ja. Blir nok handlet et orginalt med stol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...