Hvem har montert hvilken Webasto?

Anbefalte innlegg

Skal ha Webasto på min 03 A6 1,9 TDI Avant.

Hvilken modell er det greit å velge?

Tenkte på Thermo Top P med T100HTM

Kom med synspunkter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha Webasto på min 03 A6 1,9 TDI Avant.

Hvilken modell er det greit å velge?

Tenkte på Thermo Top P med T100HTM

Kom med synspunkter!

 

Ingen som har Webasto på sine biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har TermoTop C på min A3 1.8 som jeg er veldig godt fornøyd med : ja : Men det har vel dukket opp nye og bedre modeller på de to årene jeg har hatt min : klø :

 

Ellers sjekk http://www.bilklima.no, der er det en oversikt over de forskjellige modellene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har TermoTop C på min A3 1.8 som jeg er veldig godt fornøyd med : ja : Men det har vel dukket opp nye og bedre modeller på de to årene jeg har hatt min : klø :

 

Ellers sjekk http://www.bilklima.no, der er det en oversikt over de forskjellige modellene ;)

 

Thermo Top C finnes ennå den, og er vel den riktige for din bil utifra det jeg leser på nettsidene til importør.

Derfor tenkte jeg at typen Thermo Temp P ble mere riktig for en Avant A6?

Så var det de forskjellige fjernstyringene da...

Hva har du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle i prinsipp "kun" hatt TermoTop E (kjører jo småbil jeg : flau : ) og var også E jeg fikk pris på, men den dagen jeg skulle ha montert hadde de kun C inne, så jeg fikk den til samme pris ;)

 

Fjernkontroll var 5.600,- ekstra, så det valgte jeg å spare bort :o Men det kan ettermonteres uten problem, så skulle jeg føle at jeg trenger det, så kan jeg alltid kjøpe det. Men nå har jeg fast arbeidstid og vet ellers (stort sett) alltid 24 timer i forveien når jeg skal noe sted, så for meg holder det med timeren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5600,- for T 100 HTM??

Har du kun timeren i bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var 5.600,- ekstra for modul til fjernkontroll + selve fjernkontrollen, var visst T80 det var snakk om (men husk at dette er 2 år siden, så ting kan ha blitt billigere i mellomtiden!!). Men ja, jeg har kun timer med 3 forutinnstilte tider ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å py paen.... Kanskje jeg skal starte med det jeg også..

Her må det sjekkes mere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.