#1 Skrevet Desember 22, 2006 Har kjøpt VAG-Com kabel og trenger et program til pc'n. Ser på http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=VAGCOM at her er det masse programmer men hvilket trenger jeg? Jeg har en 1998 Passat TDI 110 hk og kabel med usb-tilkobling. Jeg mener kanskje det er det programmet til $249,- jeg trenger, det blir jo over kr.1500,-Det synes jeg var i drøyeste laget, noen som vet om det finnes noe billigere? Eller kanskje det ikke er dette jeg trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2006 Du kan laste det ned her: LINK Det er bare "demo" versjonen, for å få tilgang til alle funksjoner må programmet registreres, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2006 Hmm. Dette er en zippet mappe, når jeg prøver å pakke den ut så får jeg beskjed om at der er ingen filer å pakke ut.?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2006 Hmm.Dette er en zippet mappe, når jeg prøver å pakke den ut så får jeg beskjed om at der er ingen filer å pakke ut.?? Du kan kikke her http://www.ross-tech.com/vag-com/download/archives.html Vil tro du kan bruke shareware versjonen av 409.1, men du gjør lurt i å laste ned manualen først. Du finner ut av det ved å lese på siden jeg lenket til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2006 ..og hvis du skal kjøpe programmet fra Ross-Tech når du har kabel fra før, så trenger du bare Software License til $99. De andre inkluderer kabel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2006 Stemmer som Sveen sier, men du gjør lurt i å sjekke ut om shareware versjonen funker til ditt bruk først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...