Anbefalte innlegg

Har kjøpt VAG-Com kabel og trenger et program til pc'n.

Ser på http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=VAGCOM at her er det masse programmer men hvilket trenger jeg?

Jeg har en 1998 Passat TDI 110 hk og kabel med usb-tilkobling. Jeg mener kanskje det er det programmet til $249,- jeg trenger, det blir jo over kr.1500,-Det synes jeg var i drøyeste laget, noen som vet om det finnes noe billigere? Eller kanskje det ikke er dette jeg trenger?

: utvist :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan laste det ned her: LINK

Det er bare "demo" versjonen, for å få tilgang til alle funksjoner må programmet registreres,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.

Dette er en zippet mappe, når jeg prøver å pakke den ut så får jeg beskjed om at der er ingen filer å pakke ut.??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.

Dette er en zippet mappe, når jeg prøver å pakke den ut så får jeg beskjed om at der er ingen filer å pakke ut.??

Du kan kikke her http://www.ross-tech.com/vag-com/download/archives.html

Vil tro du kan bruke shareware versjonen av 409.1, men du gjør lurt i å laste ned manualen først. Du finner ut av det ved å lese på siden jeg lenket til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og hvis du skal kjøpe programmet fra Ross-Tech når du har kabel fra før, så trenger du bare Software License til $99. De andre inkluderer kabel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer som Sveen sier, men du gjør lurt i å sjekke ut om shareware versjonen funker til ditt bruk først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.