#1 Skrevet Desember 22, 2006 Noen her som veit om seter fra golf gti passer i en passat 1990modell?og er det noen som veit av noen seter eventuelt før salg? eventuelt andre passat deler til 1990modell Bor i harstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2006 Noen her som veit om seter fra golf gti passer i en passat 1990modell?og er det noen som veit av noen seter eventuelt før salg? eventuelt andre passat deler til 1990modell Bor i harstad Dem skal visst passe. Men, du må se om det er "innover"-spor eller om det er "utover"-spor. Golf, Passat og Audi 80 går om hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2006 jeg har GTi stoler som kan selges ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2007 Jeg satte en gang corrado stoler i min golf 2, å de passet perfekt fremme og bak, slike stoler er utrulig komfortable å kan anbefales hvis du finner brukte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...