#1 Skrevet Desember 22, 2006 klarte å rygge over en kan på en parkeringsplass her om dagen..smallt got under bilen men det var ikke noe synlig lekk el no fra olja.. tenkte ikke over det før jeg heiste opp gammern i går å så at jeg hadde klemt røret kanske kraftig. klemte det 1/3 og et annet er litt bulke det å... det er akkurat der det er 3 rør. akkurat ved siden av bunnpanna.. 10 cm før de samles til 1 rør.. dette er jo ikke akkurat effektanlegg nå da: flau : er vel grenrøret detta eller? noen som veit hvor jeg kan skaffe det? gjerne trim gren da!! hjelp!? takker for svar: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2006 til hva da? greit å opplyse om hva slags bil modell, motor det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2006 audi coupe q 136hk 86 mod. sorry sorry glemte meg helt jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2006 vet desverre ikke hvor de selger grenrør til disse. er på jakt etter et selv. men det er vel ikke no uvanelig problem dette,siden det er laveste pungtet under bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2006 er vel mange som har slikt liggendes? mange som har bygd om til turbo, muligens jeg har, men får ikke sjekket før etter jul/nyttår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2006 Det går bra.. bare jeg får skaffet et før vinter treffet så ordner allt seg. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...