Anbefalte innlegg

tenker å sitte krom rails på a4 en noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette, hvordan skifter man de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet nok ikke, men bumper da jeg oxo vil ha greie på dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skifte er no ganske kurrant, demontere innteriøret i taket men finner ingen som selger det på nettet.(sikkert liten vits å spørre møller)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som pusser ned de originale. De er egentlig Chrome, bare lakkert svarte. Pusser ned med fint papir å polere opp med f.eks Autosol. Jeg veit om noen som har dette til salgs, men de skal jeg ha :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte til min (for noen biler siden ;-D) A4 1,8TQ, via en side i Sverige, husker ikke helt hva den siden het, men tror det var en link via NordicAudi.com, jeg ga 1250,- for begge to :-) skal nok litt til for å finne samme pris... de koster vel 7-10000 stk har jeg hørt.... om det er rett vet ikke jeg! Men sorte er vel mulig å oppdrive, så da er det bare å begynne pusse ned disse, når de er perfekte setter du disse på bilen din, for deretter å pusse ned de som satt på blen din, og du "tjener" penger på en eller annen som ikke gidder pusse ned de han har ;-) PS! Ring meg når de er pussa ned a 8oD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tips, no vet eg hva eg skal sette dama i gang med: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bildet av et slikt prosjekt ?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen tråder om dette nå.. men det enkleste er nok å pusse dem ned selv. En tidligere kollega av meg gjorde dette, og her er resultatet:

 

attachment.php?attachmentid=9899&stc=1&d

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en A6 og jeg har lyst å fjerne railsa mine jeg,,,er det mye jobb eller??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en kompis som kjøpte sorte og begynte å pusse, var visst nok en hælvettes jobb men pent ble det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen tråder om dette nå.. men det enkleste er nok å pusse dem ned selv. En tidligere kollega av meg gjorde dette, og her er resultatet:

 

attachment.php?attachmentid=9899&stc=1&d

 

Bare meg som ikke ser bildet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser det ikke jeg heller gitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.