#1 Skrevet Desember 23, 2006 tenker å sitte krom rails på a4 en noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette, hvordan skifter man de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2006 vet nok ikke, men bumper da jeg oxo vil ha greie på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2006 skifte er no ganske kurrant, demontere innteriøret i taket men finner ingen som selger det på nettet.(sikkert liten vits å spørre møller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2006 Flere som pusser ned de originale. De er egentlig Chrome, bare lakkert svarte. Pusser ned med fint papir å polere opp med f.eks Autosol. Jeg veit om noen som har dette til salgs, men de skal jeg ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2006 Jeg kjøpte til min (for noen biler siden ;-D) A4 1,8TQ, via en side i Sverige, husker ikke helt hva den siden het, men tror det var en link via NordicAudi.com, jeg ga 1250,- for begge to :-) skal nok litt til for å finne samme pris... de koster vel 7-10000 stk har jeg hørt.... om det er rett vet ikke jeg! Men sorte er vel mulig å oppdrive, så da er det bare å begynne pusse ned disse, når de er perfekte setter du disse på bilen din, for deretter å pusse ned de som satt på blen din, og du "tjener" penger på en eller annen som ikke gidder pusse ned de han har ;-) PS! Ring meg når de er pussa ned a 8oD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2006 takk for tips, no vet eg hva eg skal sette dama i gang med: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2007 Noen som har bildet av et slikt prosjekt ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2007 Er noen tråder om dette nå.. men det enkleste er nok å pusse dem ned selv. En tidligere kollega av meg gjorde dette, og her er resultatet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2007 Jeg har en A6 og jeg har lyst å fjerne railsa mine jeg,,,er det mye jobb eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2007 har en kompis som kjøpte sorte og begynte å pusse, var visst nok en hælvettes jobb men pent ble det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2007 Er noen tråder om dette nå.. men det enkleste er nok å pusse dem ned selv. En tidligere kollega av meg gjorde dette, og her er resultatet: Bare meg som ikke ser bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2007 ser det ikke jeg heller gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...