#1 Skrevet Desember 23, 2006 Som topic sier.. Jeg har en Vw Golf 2 GTI 16v .. PL motoren.. Når jeg fyller på vann så spytter den alt ut igjen.. Hva kan være problemet? Jeg hiver med et bilde.. -Assi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2006 fryseplugg som har gått tenker jeg.. om det kommer fra baksiden av blokka.. evt toppakning som har røket skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2006 Dette er bra baksiden av blokka ja, vannet kommer ut fra den bolten.. Ivertfall i det området.. Frysepluggen så har gått da? Koster slikt? Hvordan bytte? Skru ut bolten å skru i ny?... -Asbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2006 frysepluggen sitter midt på blokka. er vel 3 av dem trur jeg.. men kommer vannet FRA skruen der? dette er noe merkelig.. frysepluggene sitter over disse igjen.. kan gå hull på dem.. uhyre skjelden om det ikke fryser. men alt kan sje mener å ha hørt at de koster rundt 30,- på møller, men kan ikke gå god for dette desverre! men sjekk litt nøyere hvor det kommer fra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2006 Skal springe ut å ta noen bilder av dette senere ikveld, så legge dem ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2006 gjør det, er letter og diaginosere problemet da! men betviler at det kommer fra denne skruen ,da den ikke har noe med kjølevann og gjøre hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2006 Ifølge det jeg fant ut, mangler det noe her. Kunne penentrere fingen min i blokka.. Er uansett her det lekker i fra , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2006 Mangler en frostplugg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2006 Hvordan bytter man slikt? Skrur den på plass? Banker den på plass? Må jo av med manifoilen ser ut som.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2006 Den banker du fint på plass! god jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 24, 2006 Du banker den på plass ja, men du kan også sette inn ett motorvarmeelement i det hullet.. Kjekt å ha i kalde norge (hvis det blir kaldt her i år da) God Jul Hilsen Eskil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 24, 2006 Tusen takk for hjelpen! God jul å godt nyttår! ( om ikke annet ) .. -Asbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...