Noen som har bilder av pene motorrom A4 1,8T?

Anbefalte innlegg

Gjerne mye lakkerte deler og polerte saker å ting... :) Skal plukke ned fronten etter nyttår og trenger litt inspirasjon.. ;) I hovedsak B5 karrosseriet men går med andre også.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør du MEG, så kunna han spart seg for vingen og scoopet med! Men smaken er som baken ;)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vingen kunne han ha spart seg for ja, og hva skal han med scoopet til liksom? Intercoolern er jo montert foran?

 

Men fin farge, synd han ødela bilen med vingen og scoopet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes bilen er sprek jeg, men sant det med vingen ! han har nok forbruk på dekk iallefall !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den bilen.. :) Er jo ganske rå, motor... Synes vingen og "grillen" ødelegger en del.. Kunne godt hatt større felger eller sluppet den ned 5 cm.. Men da går vel all plastikken til dundas... :) Lyst på en slik turbo der, men koster vel mere enn jeg har lyst til nå.. Dessuten er det vel greit med quattro når man passerer 300 hk.. : rolleyes

 

Men fortsett og fyr løs med bilder om dere har.. Fikk et par tips her... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det var morsomt med dem "overdimensjonerte" bensinslangene og fuelrailen... kobla inn på dem syltynne orginale bensinrøra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.