#1 Skrevet Desember 23, 2006 Noen her som vet hvor man får kjøpt tåkelykter til min Passat 3B 98mod. Vil ha org. som passer i fanger (dvs. komplett sett med fester og "plast" med hull som passer i fanger. Og hvordan er det med bryter på passat? Min kan trekkes ett hakk ut, da får jeg tåkelys bak, finnes det en med 2 hakk? som er plugg an play? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2006 Hvis du søker litt, så ligger det flere tråder om dette. Det du spør etter finnes ikke til 3B, kun 3BG. Din bil har tåkelys integrert i hovedlykter. Må rigge til selv med Hella Micro DE som flere har gjort. Ellers får du ett Hella-sett med nye deksler, men med avlange tåkelys. ikke pene syntes jeg da. Skal sette på Hella Micro DE / Micro DE Premium på min, men avventer litt, da jeg ska se hva jeg ender opp med å gjøre med fronten min først. Lysbryteren må byttes, til en som kan trekkes ut 2 hakk istedenfor bare ett. Har kjøpt en selv fra Tyskland, de koster rundt 1300,- hos forhandler her hjemme. EDIT: Fant denne tråden igjen: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=58202&highlight=gr%F8ftlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2006 Hvis du søker litt, så ligger det flere tråder om dette. Det du spør etter finnes ikke til 3B, kun 3BG. Din bil har tåkelys integrert i hovedlykter. Må rigge til selv med Hella Micro DE som flere har gjort. Ellers får du ett Hella-sett med nye deksler, men med avlange tåkelys. ikke pene syntes jeg da. Skal sette på Hella Micro DE / Micro DE Premium på min, men avventer litt, da jeg ska se hva jeg ender opp med å gjøre med fronten min først. Lysbryteren må byttes, til en som kan trekkes ut 2 hakk istedenfor bare ett. Har kjøpt en selv fra Tyskland, de koster rundt 1300,- hos forhandler her hjemme. EDIT: Fant denne tråden igjen: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=58202&highlight=gr%F8ftlys Ser ut som Hella må bli løsningen! Husker du hvor mye den tyske bryteren kosta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2006 vil tippe neon hundre lapper inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2006 vil tippe neon hundre lapper inkl frakt Stemmer nok det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...