Anbefalte innlegg

Noen her som vet hvor man får kjøpt tåkelykter til min Passat 3B 98mod.

Vil ha org. som passer i fanger (dvs. komplett sett med fester og "plast" med hull som passer i fanger.

 

Og hvordan er det med bryter på passat?

Min kan trekkes ett hakk ut, da får jeg tåkelys bak, finnes det en med 2 hakk? som er plugg an play?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du søker litt, så ligger det flere tråder om dette. Det du spør etter finnes ikke til 3B, kun 3BG. Din bil har tåkelys integrert i hovedlykter. Må rigge til selv med Hella Micro DE som flere har gjort. Ellers får du ett Hella-sett med nye deksler, men med avlange tåkelys. ikke pene syntes jeg da.

 

Skal sette på Hella Micro DE / Micro DE Premium på min, men avventer litt, da jeg ska se hva jeg ender opp med å gjøre med fronten min først.

 

Lysbryteren må byttes, til en som kan trekkes ut 2 hakk istedenfor bare ett.

Har kjøpt en selv fra Tyskland, de koster rundt 1300,- hos forhandler her hjemme.

 

EDIT: Fant denne tråden igjen: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=58202&highlight=gr%F8ftlys

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du søker litt, så ligger det flere tråder om dette. Det du spør etter finnes ikke til 3B, kun 3BG. Din bil har tåkelys integrert i hovedlykter. Må rigge til selv med Hella Micro DE som flere har gjort. Ellers får du ett Hella-sett med nye deksler, men med avlange tåkelys. ikke pene syntes jeg da.

 

Skal sette på Hella Micro DE / Micro DE Premium på min, men avventer litt, da jeg ska se hva jeg ender opp med å gjøre med fronten min først.

 

Lysbryteren må byttes, til en som kan trekkes ut 2 hakk istedenfor bare ett.

Har kjøpt en selv fra Tyskland, de koster rundt 1300,- hos forhandler her hjemme.

 

EDIT: Fant denne tråden igjen: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=58202&highlight=gr%F8ftlys

 

 

Ser ut som Hella må bli løsningen!

Husker du hvor mye den tyske bryteren kosta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil tippe neon hundre lapper inkl frakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil tippe neon hundre lapper inkl frakt

 

Stemmer nok det ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.