Anbefalte innlegg

Hello!

 

Har en 98 A4 TQ, og jeg lurer på om det er ESP eller noe slags "anti-morro" på denne?

Når jeg sladder så føles det som bilen bremser endel på hjula... Vet at de nyere modellene har en knapp om deaktiverer ESP osv, men er det slik at det går å fjerne en sikring for å koble ut dette?

Har sett i manualen, men finner ingen som heter ESP, men tenkte kanskje det hadde noe med de sikringene som heter "motorstyring" å gjøre?

Mulig jeg er heeelt på jordet nå!

 

Takker for alle svar!

 

-oddev

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La det være som det er å kjøp deg en lekebil istedenfor i tillegg til bruksbilen din.. Er en grunn til at det er der.. God jul hilsen "hønemor"!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello!

 

Har en 98 A4 TQ, og jeg lurer på om det er ESP eller noe slags "anti-morro" på denne?

Når jeg sladder så føles det som bilen bremser endel på hjula... Vet at de nyere modellene har en knapp om deaktiverer ESP osv, men er det slik at det går å fjerne en sikring for å koble ut dette?

Har sett i manualen, men finner ingen som heter ESP, men tenkte kanskje det hadde noe med de sikringene som heter "motorstyring" å gjøre?

Mulig jeg er heeelt på jordet nå!

 

Takker for alle svar!

 

-oddev

Tror du skal la sikringene du snakker om, være :rolleye:

 

Støtter den om at du er helt på jordet :P

 

GOD HJUL!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hello!

 

Har en 98 A4 TQ, og jeg lurer på om det er ESP eller noe slags "anti-morro" på denne?

Når jeg sladder så føles det som bilen bremser endel på hjula... Vet at de nyere modellene har en knapp om deaktiverer ESP osv, men er det slik at det går å fjerne en sikring for å koble ut dette?

Har sett i manualen, men finner ingen som heter ESP, men tenkte kanskje det hadde noe med de sikringene som heter "motorstyring" å gjøre?

Mulig jeg er heeelt på jordet nå!

 

Takker for alle svar!

 

-oddev

 

Tror ikke du har ESP på din 98 mod A4.

Er nok bare EDS(elektronisk diffrensial Sperre) som er inne og bremser det hjulet som har dårligst feste slik at hjulene får ca lik fart.

Dette skal ikke være noe hinder for sladding, tvert imot et hjelpemiddel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekk ut sikringen til motorstyring (motorstyreenhet) og se hva som skjer. :D

 

Og ja, du er bittelitt på jorde nå, tror det er ny pløyet jorde til og med, som attpåtil er temmelig vått. :)

 

God jul til deg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper på ABS sikringa jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Ja, det ante meg det der! Da dreit jeg i de motorstyringssikringene med det første :)

Hvis det finnes noe EDS så er det jo bare gull :)

 

Mulig abs-greia er tingen ja :) Hvilken sikring er det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ABS sikkert på en av de sikringene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.