Agder: Noen i Agder (Lillesand området) som kan gjøre meg en tjeneste?

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen i Agder/ omkring Lillesand hadde lyst å gjøre meg en liten tjeneste?

Oppdraget går ut på: Ta en tur ned til Lillesand Lensmanskontor i romjula (ons-fre 10-14) og hente ut et vindskydd/winschott som hører/hørte til cab'n min. Så kommer jeg innom vedkommene 1januar på vei tilbake til stavanger å plukker det opp. Det ver egentlig meninga at jeg skulle plukke det opp i går lille julaften på vein til Skien, men det blei noe kluss med avtalen/politifolka som skulle være der da.

Vet det er ikke mange som har lyst til å oppsøke en slik plass, men det hadde vært supert om noen hadde gjordt det. Er ikke så nøye om vedkommende bor langs med E18 eller ikke- skal alltids kjøre innom uansett. Er bare så veldig sjeldent turerne østover klaffer med Politiets åpnings tider.

Ta kontakt på pm, eller mobil 996 20 004(da jeg ikke har tilgang til forumet onsdag -> fredag) for nærmere info

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ingen i Lillesand melder seg så gi meg beskjed, så kan jeg svippe ned og hente den for deg. Tar bare en drøy halvtime hver vei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott det Per, vi kan se litt an om noen andre nærmere melder seg :)

Litt merkelig hvor alt havna etter den ulykken. Cab'n til Evje og så videre til Stavanger, Jeg & Frue på Arendal sykehus. Saken hos Birkenes Lensmanskontor og så videre til Kristiansand politikammer og så denne vinskyddet i Lillesand.

Men flott noen er villig til å hente den : gb :: rb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Birkenes Lensmannskontor ligger under Politiet i Lillesand, derfor har det nok havnet der. Og Vegusdal ligger igjen under Birkenes/Lillesand politidistrikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.