#1 Skrevet Desember 25, 2006 Hei Dette er min første mod, så ikke kjeft så mye da, håper ikke freddy blir sinna heller Jeg valgte hans golf, siden jeg kjenner han godt og tror nok ikke han blir sinna pss, org bilde av bilen hans, finnes på profilen hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2006 Legg ut linken til det originale bildet du, så kan vi bedømme;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2006 Hei Her er linken til "orginal" bilen husk noe små feil er det nok, er jo min første photoshop mod ever Freddy's Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2007 Ikke akkurat det beste jeg har sett nei. Er ikke noen photoshop ekspert selv, men det er jeg tydeligvis ikke alene om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2007 Heisann Vel, som sagt så er det min aller første mod da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2007 likte nok originalen best gitt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...