Utstillingsklasser og bedømming

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Hadde du hatt en kjørbar bil så hadde du vel kommet, haha! :)

 

Polo`n går som en klokke den, men jeg syntes at sønnen min på 2,5 år skal sleppe å kjøre gokart i over 1 time plus at etter å ha vært på treff vil han vært veldig trøtt og mest sannsynelig sovnet, noe som ikke ville vært komfortabel for sønnen min så da prioriterte jeg kvalitets tid m sønnen min... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg synst at det burde vera slik som ble gjort sist gang: Dele inn i VW og Audi, og heller mange premier. Burde da ha en samensatt jurie, som kunne gi noe premier til mest plastik, noen til fineste orgianle biler, noen til mest gjenomført oppgradering og noen til fineste classic biler osv......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Polo`n går som en klokke den, men jeg syntes at sønnen min på 2,5 år skal sleppe å kjøre gokart i over 1 time plus at etter å ha vært på treff vil han vært veldig trøtt og mest sannsynelig sovnet, noe som ikke ville vært komfortabel for sønnen min så da prioriterte jeg kvalitets tid m sønnen min... :)

 

Utfra "pokkis-hylla" di å dømme, så har du ikke vært far så lenge, hihi... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Utfra "pokkis-hylla" di å dømme, så har du ikke vært far så lenge, hihi... ;)

 

Jeg kjører bilen i alle fall selv på treffet, så ikke deg på NBS men bilen din og broren din henta pokkisen til deg som var i trondheim m frank???????!!!!!!!! hi he ihih eh heheehhehh muaaaah

 

 

PS. Hvor står pokkisene minne da runar??????

 

SORRY for den som startet linken at to barnslige RUNAR skal missbruke plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Jeg kjører bilen i alle fall selv på treffet, så ikke deg på NBS men bilen din og broren din henta pokkisen til deg som var i trondheim m frank???????!!!!!!!! hi he ihih eh heheehhehh muaaaah

PS. Hvor står pokkisene minne da runar??????

 

SORRY for den som startet linken at to barnslige RUNAR skal missbruke plassen.

 

Vi kan diskutere videre på kammerset, men jeg trenger da ikke finne fram esken med pokalene dine for å konkludere med at du er en samler av edelt blikk, hihi! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Kopperud

Vi kan diskutere videre på kammerset, men jeg trenger da ikke finne fram esken med pokalene dine for å konkludere med at du er en samler av edelt blikk, hihi! :)

 

Vi for diskut. et annet sted, og jeg regner med at det edelt du prater om er motorommet mit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.