Anbefalte innlegg

Er det noen som har god greie på el-nettet på Golf 2 Gti,det skjer en del mystiske ting med bilen min...f.eks: når jeg setter på lyset uten tenning,så er det bare venstre side som virker...hvis jeg slår på tenning,virker bare høyre side,dette er er i parklys,hoved lys virker foran med tenning på,men bare h.baklys...og ikke nok med det...lyset i instrumentet virker bare når tenning ikke er på,så fort jeg setter på tenningen slukker det....noen som har klødd seg i hodet av dette før???og enda bedre:er det noen som har funnet ut av det?Er det en jordfeil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om det kan være hovedbryteren for lyset som kødder seg litt.. mulig.. vet at det skjer mye unaturlig når den begynner å funke dårlig.. det er en mulighet. skal ikkje sei det e den. mulig det er andre som vet bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå over nettet og se.. er egentlig ikke så mye ledninger! :) men de blir jo gamle og noen kan gå varme, slik at isoleringen forsvinner, og da vil de tidvis gå mot gods. og det er jo strengtatt ikke bra! da kan ting starte og skje!

 

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innspill!Trodde også det kunne være lysbryter så jeg byttet den,men det hjalp ikke,så da byttet jeg tenningsbryter og begge hendlene,men er fortsatt lik....: bh : Så jeg får vel bruke en helg å leite gjennom hele nettet å se om jeg finner noe: faint :

Hvis det da ikke er noen som har hatt dette problemet og klart å finne feilen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.