#1 Skrevet Desember 25, 2006 Hei og god jul ! Lurer på om noen vet om det er "vanlige speil" under kromspeilene ?? Disse sto på bilen når jeg kjøpte den for ett år siden, men vil gjerne ta dem av ! Er det bare å ta av kromspeilene, så er de gamle under ?? Legger ved et par bilder : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2006 Dette ser ut til å være heile speilhus i krom, ikke bare deksel som er limt uttapå. Så da må du nok skaffe deg originale deksel og lakke de. Sikkkert mange på forumet som har til salgs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2006 Takk for svar.. Det var det jeg frykta. Noen som vet hva møller tar for nye ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2006 Takk for svar.. Det var det jeg frykta. Noen som vet hva møller tar for nye ?? Tipper du får sogt speila dine her eller i andre fora om de er strøkne! ellers har jeg selv brukt ebay.com/.de her er ett eks. : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MIRROR-vw-volkswagen-GOLF-99-05-side-door-power-04-RH_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33649QQihZ014QQitemZ330064996254QQrdZ1 endel billigere enn møller vil jeg tro! Du må vel lakkere dem uansett også, så da kan du jo sjekke pent brukte etc??? nok og velge mellom på ebay uanset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2006 Tipper du får sogt speila dine her eller i andre fora om de er strøkne! ellers har jeg selv brukt ebay.com/.de her er ett eks. : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MIRROR-vw-volkswagen-GOLF-99-05-side-door-power-04-RH_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33649QQihZ014QQitemZ330064996254QQrdZ1endel billigere enn møller vil jeg tro! Du må vel lakkere dem uansett også, så da kan du jo sjekke pent brukte etc??? nok og velge mellom på ebay uanset! Har sett de på ebay og de er absolutt aktuelle. Men de du fant, er det bare høyre side eller begge sider ? Må nesten bytte de ut for de jeg har flasser osv, vil derfor gå tilbake til orginal farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2006 Har sett de på ebay og de er absolutt aktuelle. Men de du fant, er det bare høyre side eller begge sider ? Må nesten bytte de ut for de jeg har flasser osv, vil derfor gå tilbake til orginal farge. Om de virker, kan du ikke bare lakkere de du har da ? De jeg la en link på var bare den ene siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2006 Ja, kan jo egentlig bare lakkes, skal høre med en lakkerer etter jul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2006 garantert en på forumet her som vil bytte med deg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2006 Noen som vil bytte vanlige speil med kromspeil ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 26, 2006 http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=490676&CarReference_ID=176&CategoryType_ID=1 1300,- for nye speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 26, 2006 garantert en på forumet her som vil bytte med deg da.. Det er jeg også heeelt sikker på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 26, 2006 Ga 400,- for en stk ny kappe ulakkert hos møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 26, 2006 Se PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 26, 2006 Ga 400,- for en stk ny kappe ulakkert hos møller... Det var faktisk ikke så ille for å være møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...