Anbefalte innlegg

Hei og god jul !

 

Lurer på om noen vet om det er "vanlige speil" under kromspeilene ?? Disse sto på bilen når jeg kjøpte den for ett år siden, men vil gjerne ta dem av ! : klø :

 

Er det bare å ta av kromspeilene, så er de gamle under ??

 

Legger ved et par bilder :

Bilde033.jpg

Bilde034.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser ut til å være heile speilhus i krom, ikke bare deksel som er limt uttapå. Så da må du nok skaffe deg originale deksel og lakke de.

 

Sikkkert mange på forumet som har til salgs;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.. Det var det jeg frykta. Noen som vet hva møller tar for nye ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar.. Det var det jeg frykta. Noen som vet hva møller tar for nye ??

 

Tipper du får sogt speila dine her eller i andre fora om de er strøkne! ellers har jeg selv brukt ebay.com/.de her er ett eks. : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MIRROR-vw-volkswagen-GOLF-99-05-side-door-power-04-RH_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33649QQihZ014QQitemZ330064996254QQrdZ1

endel billigere enn møller vil jeg tro! Du må vel lakkere dem uansett også, så da kan du jo sjekke pent brukte etc??? nok og velge mellom på ebay uanset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper du får sogt speila dine her eller i andre fora om de er strøkne! ellers har jeg selv brukt ebay.com/.de her er ett eks. : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MIRROR-vw-volkswagen-GOLF-99-05-side-door-power-04-RH_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33649QQihZ014QQitemZ330064996254QQrdZ1

endel billigere enn møller vil jeg tro! Du må vel lakkere dem uansett også, så da kan du jo sjekke pent brukte etc??? nok og velge mellom på ebay uanset!

 

Har sett de på ebay og de er absolutt aktuelle. Men de du fant, er det bare høyre side eller begge sider ?

 

Må nesten bytte de ut for de jeg har flasser osv, vil derfor gå tilbake til orginal farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett de på ebay og de er absolutt aktuelle. Men de du fant, er det bare høyre side eller begge sider ?

 

Må nesten bytte de ut for de jeg har flasser osv, vil derfor gå tilbake til orginal farge.

 

Om de virker, kan du ikke bare lakkere de du har da ? De jeg la en link på var bare den ene siden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kan jo egentlig bare lakkes, skal høre med en lakkerer etter jul..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

garantert en på forumet her som vil bytte med deg da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil bytte vanlige speil med kromspeil ?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

garantert en på forumet her som vil bytte med deg da..

 

Det er jeg også heeelt sikker på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ga 400,- for en stk ny kappe ulakkert hos møller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ga 400,- for en stk ny kappe ulakkert hos møller...

 

 

Det var faktisk ikke så ille for å være møller... :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.