#1 Skrevet Desember 25, 2006 Jeg er sikkert ikke alene om å ville ha nye felger til sommeren, de som fulgte med min nye bruktbil er ikke noe å skryte av. Uansett, det er jo så mye felger å velge mellom idag så jeg klarer bare ikke bestemme meg! Vi har jo de originale felgene som sitter greit på de fleste a3'er. RS4/RS6 og A8 felgene er jo decent. RS4: RS6: A8: Syntes disse er pene, men ikke noe mer enn det. Jeg er keen på noe litt mer spenstig! Noen her som har noe formening mo hva som sitter tight på en A3 ? Budsjettet ligger på rundt 10.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2006 Hva med de nye RS4 II felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2006 Disse ? Ser fine ut de, men jeg liker når eikene er bredere og tar litt mer plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2006 RS4-II er iallefall veldig pent på A3 8P. Jeg har selv vurdert disse, men har ikke bestemt meg enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2006 Jeg har RS4-II 18", synes de kler bilen bra. Bilde av min,(uten senk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2007 menneh jeg er keen på felgene til petter jeg.. er de fortsatt til salgs ? De er nok fortsatt til salgs ja http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=68374&highlight=canyon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2007 har rs4 II til salgs om det er inntresant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2007 har rs4 II til salgs om det er inntresant De har nok desverre feil boltsirkel og feil innpress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2007 Tar opp denne tråden igjen da jeg må ha meg nye felger til sommeren.. Det er bare å komme med forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2007 rs4 i 19"! DET er fett på din bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2007 Kjøpte meg en A3 8P i januar, og nå som snøen begynner og forsvinne er det på tide med sommerfelger snart, og da vil jeg bytte Så kom spørsmlet opp for meg idag, hvordan felger? Lurte litt på disse i 8x18 (MOMO WRS) Det er ihvertfall sånn type felger jeg liker, så om noen har forslag på liknende felger, kom med det=) Eventuelt: (litt billigere) http://www.interdekk.no/categories/wheels.php?search=AU,A3,002,18 ca 2000kr pr. felg Felg informasjon: 178902 Merke: FORME Beskrivelse: 8X18 FORME B52 5X112 ET 45 Anbefalt dekk str: 215/40R18 225/40R18 245/35R18 Ringsett: FM 72,0>57,1 Bolter: 14X1,5 Sommerdekkene jeg har nå er RS4 17", med Dunlop 225/45/ZR17 dekk, dekkene holder 1 sesong ca. Om noen er intr. i og kjøpe de send pm. Vinterdekkene er RS6 17" så lurer egentlig på legge sommerdekk på de felgene, og heller bruke RS4 felgene til vinterfelger.... Men vet ikke, hadde vært morsomt med 18" eller 19" felger.. Noen meninger/forslag til felger mottas med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...