#1 Skrevet Desember 25, 2006 Er det noen som vet hvordan startmotor som passer en 86mod. golf 2 GTI? Min er gåen å jeg har tilgang til en 1.6 men vet ikke om den passer..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2006 Er det noen som vet hvordan startmotor som passer en 86mod. golf 2 GTI? Min er gåen å jeg har tilgang til en 1.6 men vet ikke om den passer..?? mener den skal gå i den, desverre ikke 100% sikker, men ganske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2006 Sorry men må vetta da meir sekker pga trenger bil i morgen!Er det ingen som har mer oversikt om slikt passer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2006 den er dønn lik de starterene som passer en original GTI 8v kasse er: 1.6 Gasser /innsprut 1.8 Gasser / innsprut / 16v G60 / automat / 1.3 / diesel passer dog ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2006 den er dønn lik de starterene som passer en original GTI 8v kasse er: 1.6 Gasser /innsprut 1.8 Gasser / innsprut / 16v G60 / automat / 1.3 / diesel passer dog ikke Tusen takk:):)Vet du om det er noen kraftigere jeg kan bytte til i ettertid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...