Anbefalte innlegg

ska ha meg nye sommerdekk t sommern. lurer på ka dere ambefaler.

dim 225.40.18

er ute etter et stille og komfortabelt dekk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville godt for federal ss595

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dunlop Sp 9000 er et støysvakt og behagelig dekk, også slitesterkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i løpet av de 3 årene jeg har hatt touranen kjørt den med en rekke forskjellige dekk (Continental contisport2, Kumho KU31, Yokohama S-sport og Yokohama Advan Sport) i dimensjonen 225-40-18.

-Continental dekkene var bare søppel. Meget høyt støynivå og utrolig dårlig på våt vei.

-Kumho dekkene hadde relativt lavt støynivå og var mye bedre en continental dekkene på våt vei, men ble fort slitt.

-Yokohama dekkene var meget bra på ALT unatt pris. Disse ligger på henholdsvis 2795.- og 2995.- pr stk +mva veil.

Skulle jeg kjøpt nye dekk igjen ville jeg uten tvil valgt Yokohama S.drive igjen.

(Har også tideligere kjørt på Dunlop Sp9000 i denne dimesjonen, men på A4`en jeg hadde og kan bekrefte at disse var utrolig slitesterke.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere gode anbefalinger+

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BF Goodrich G-force er et dekk jeg har vært veldig fornøyd med, men da i 235/35/19.

Har hatt/prøvd mange forskjellige "toppmodell" dekk (Michelin PS, Bridgestone s03, Dunlop SP9000, osv) og vil si at etter jeg har kjørt på BFG dekka de to siste sesongene, vil jeg ha disse også neste gang jeg skal ha nye dekk.

Det er disse dekka jeg har vært mest fornøyd med : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere goe anbefalinger:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.