Anbefalte innlegg

Noen som hvet om disse passer til en audi 80 94 mod?

 

trykk her -> NØKLER

 

Er det mye jobb og fikse sånn at sentrallåsen blir fjernstyrt?

Og hvor mye koster det å slipe nøklene?

 

takk på forhånd for svar: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke no problem å koble opp sentrallåsen. Men tror ikke nøkkeln passer. Men en ny tenningslås koster vel i mellom 2-3 tusen kanskje. Men om den passer i 80`en er jo en annen sak. Hør med din audi forhandler i området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar. koster litt mer enn det smaker da er jeg redd. så får se etter andre alternativer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gjort akkurat dette på coupeen min for ikke lenge siden. Jeg kjøpte et sett på ebay til 300kr + frakt og moms http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330038589557

Jeg fikk med blanke nøkler slik at jeg kunne slipe til. (spør selger om nøkklene som følger med passer til din bil) Få en skikkelig låsesmed til å slipe til nøkkelene, ikke møller. (det gjorde jeg)

 

Jeg tok av dørtrekket på førerdøren og koblet meg på en av ledningene som går til bryteren til dørlåsen. Kontrollboksen plasserte jeg bak hylla under rattet.

 

Det fins sikkert enklere måter å gjøre det på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.