#1 Skrevet Desember 26, 2006 Her ligger noen norske bilvideoer. Audi a3 og rs4 + en range rover http://www.youtube.com/profile?user=faxifax A3'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2006 Mistenker sterkt at jeg veit hvem det der er. RS4 en er kjapp ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2006 Mistenker sterkt at jeg veit hvem det der er. RS4 en er kjapp ja!! RS4'n i hønefoss eller? Sølv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2006 RS4'n i hønefoss eller? Sølv? Tror det går to her nede innimellom. En sølv og en avus sølv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2006 Tror det går to her nede innimellom. En sølv og en avus sølv. Ok.. Har sett den som er litt mørkere sølv.. Begynner å bli noen gromme audier i hønefoss nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2006 Det hjelper.....Din og min er råest da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2006 Det hjelper.....Din og min er råest da... A4'ene er råest ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2006 Tror det går to her nede innimellom. En sølv og en avus sølv. Avus sølv er den eneste sølvfargen RS4 er levert med originalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2006 den trimma avus sølven som gikk i ønefoss er vel solgt for en stund siden, men har sett en lik i byen noen ganger.. ca 500hk vel:) går heeelt fint det az 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2006 Avus sølv er den eneste sølvfargen RS4 er levert med originalt... Jeg som roter her. er nok to avus sølv isteden tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...