Touran med fargedillemma? hva blir best?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter for dagen og grubler og lurer forferdelig på hva jeg skal gjøre med min touran... Dette er ett reflex sølv eksemplar, med tonede ruter rundt hele, og hella design lykter bak med chrom list på bakluka og abt spoiler.

Nå skal det monteres ABT frontleppe, samt votex sideskjørt og leppe på bakfangeren. Disse skal lakkeres i bilens farge. i den forbindelse skal også de resterende svarte delene i frontfangeren lakkeres. også kommer problemet. har sett en del eksempler på de som har lakkert alt sølv, Dvs. de 2 rillene i midten av fangeren, samt rammen rundt tåkelysene og jeg synes at dette blir litt vel mye sølv.. så da tenkte jeg at jeg kunne beholde rammen rundt tåkelysene svart for å bryte det opp litt.. har fra før montert in-pro chrom lister på grillen, og dette funka helt greit helt til kamei øyelokka kom på plass. derfor bestillte jeg emblemfri grill ifra NBS (Disse er jammen raske og profesjonelle og fortjener skryt altså!!) så da lurer jeg på om jeg skal beholde grillen sort også?, og om jeg ikke skal beholde de 2 rillene svarte også?

Eller skal jeg lakkere rammen rundt tåkelysene, grillen, rillene i frontfangeren og evt. listverket på dørene i en litt mørkere sølv farge av noe slag..

 

noen som har noen innvendinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer du på hvordan de ulike kombinasjonene blir kan du jo "lakkere" litt i Photoshop først, evnt legge ut et bilde her så kanskje noen andre vil prøve seg?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var en lur ide..

 

må få vaska bilen først ta nye bilder av den så prøve og lakke i photoshop så kan jeg legge ut bilder.. skal opp til lakkereren og diskutere med han også da.. så får vi se, men jeg er veldig i tvil på hva jeg skal gjøre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.