#1 Skrevet Desember 26, 2006 Hei! Er det mange fra Østfold som har tenkt seg dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2006 Lurer på det .. Men drar ikke opp ditt uten å kjøre selv på isen Må få bilen til å gå rent først, finner vel ut av det i romjula.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2007 Virker som det er få fra Østfold som skal oppover ja. Skal selv dra oppover på torsdag med en S2 Avant. Gleder meg helt villt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2007 Virker som det er få fra Østfold som skal oppover ja.Skal selv dra oppover på torsdag med en S2 Avant. Gleder meg helt villt!! Nei ser ikke sånn ut. Blir ikke noe tur på meg eller siden bilen er brått død igjen!!!!.Gidder ikke å dra opp bare for å se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2007 Jeg skal oppover med RS4'en på torsdag! (men jeg kjenner jo ingen av dere her i østfold uansett hehe ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2007 Sorry OT Kjøpt deg S2 Avant Petter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2007 hvor i sverige ligger det? link til noen sie? ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2007 Jeg skal oppover med RS4'en på torsdag! (men jeg kjenner jo ingen av dere her i østfold uansett hehe ) Det gjør forsåvidt ikke jeg heller, men skal bli morsomt å dra på vintertreff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2007 Sorry OT Kjøpt deg S2 Avant Petter?? Har desverre ikke kjøpt S2 nei:( Skal sitte på med en kamerat som har, naboen til mora og faren . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2007 hvor i sverige ligger det? link til noen sie? ;P Link til kart nede på denne siden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=65745 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 1, 2007 Da er det pakket å klart til å dra!! Snøscooter kjøring på fredag og bilkjøring på lørdag og søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 1, 2007 God tur: vinke : Blir sikkert fett: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 1, 2007 God tur ;P blir heller fyll i særp for meg ^^, orker ikke å dra ditt uten quattro eller turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...