#1 Skrevet Desember 27, 2006 Var innom Megahjul og tittet litt på sommerdekk, noen som har noe erfaring med Hercules? Hercules G5000Z Gummikvalitetsindeks 300AA M+S Et godt kvalitetsmerke fra USA/Asia Dekkstøy: beste score 10 Kjørelengde/levetid: beste score 10 Pris kvalitet ranking 1-10: beste score 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2006 m+S indikerer jo at det er vinterdekk da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2006 Mud + Snow det er rart dette her, dere kjører biler til 300k+ og skal absolutt spare noen kroner på noe så banalt som dekk? det er tross alt den viktigste delen på bilen omtrent...og som med alt annet så får en det en betaler for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2006 mud and snow, er vel det de fleste større biler suv og lignende kjører på hele året? hadde det på arbeidsbilen hele året. en pajero 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2006 I USA skal alle dekk ha M+S merking. Det mønsteret der ville ikke jeg brukt på vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2006 du rakk jagu å komme før meg he he: klø : Mud + Snow det er rart dette her, dere kjører biler til 300k+ og skal absolutt spare noen kroner på noe så banalt som dekk? det er tross alt den viktigste delen på bilen omtrent...og som med alt annet så får en det en betaler for men enig i dette kjøp det beste som er å få tak i det er i mange sammenhenger livet ditt du forsikrer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2006 m+S indikerer jo at det er vinterdekk da hmm ser da ikke ut som noe vinterdekk det der, ligger jo under sommerdekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 27, 2006 Mud + Snow det er rart dette her, dere kjører biler til 300k+ og skal absolutt spare noen kroner på noe så banalt som dekk? det er tross alt den viktigste delen på bilen omtrent...og som med alt annet så får en det en betaler for Nå spurte ikke jeg om råd hva slags dekk JEG skulle ha på min bil, gjorde jeg?? og måtte det være slik at jeg ville ha billig dekk så er det min sak ikke din. Utrolig hva folk skal bry seg med. Når jeg spør om en ting trenger jeg ikke svar på noe helt annet. Dette var ikke til min bil men til en gammel dritt bil.... Jeg bruker Bridgestone potenza så vet du det, håper du sover bedre nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 27, 2006 es? Hercules G5000Z Gummikvalitetsindeks 300AA M+S Et godt kvalitetsmerke fra USA/Asia Dekkstøy: beste score 10 Kjørelengde/levetid: beste score 10 Pris kvalitet ranking 1-10: beste score 10 Jeg ville tatt informasjonen du får på denne siden med en klype salt... Se her bare : Goodyear: Et billigmerke produsert i Asia Roadstone: Et High-end merke fra Korea som bl.a. fabrikkmonteres på en rekke Koreanske biler I tilleg kan det være verdt å merke seg at annerkjente dekk (og testvinnere her til lands) Får karakterer mellom 4-7 mens koreanske dekk, gjerne helt ukjente får høyeste karakter. Skulle tro karakteren er gitt utfra hvor stor avanse CI-service har på dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...