Anbefalte innlegg

På min A4 B5 synes jeg at døra er så "slapp" da jeg åpner den, når jeg trekker opp dørhandtaket er det liksom ikke noe trykk når døra åpner seg, den liksom bare sklir ut. Noen andre som har slik på sin? skyldes dette slitt låsekasse eller slitte dørpaktninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min A4 B5 synes jeg at døra er så "slapp" da jeg åpner den, når jeg trekker opp dørhandtaket er det liksom ikke noe trykk når døra åpner seg, den liksom bare sklir ut. Noen andre som har slik på sin? skyldes dette slitt låsekasse eller slitte dørpaktninger?

 

hvis det er fra insiden så er det fjera til håntake som har ryki.eller at vajeren ikke er satt på plass dær den skal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er fra insiden så er det fjera til håntake som har ryki.eller at vajeren ikke er satt på plass dær den skal

Det er ikke handtaket som det gjelder, det er selve døra. og den er lik om den åpnes fra utsiden eller innsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.