#1 Skrevet Desember 27, 2006 På min A4 B5 synes jeg at døra er så "slapp" da jeg åpner den, når jeg trekker opp dørhandtaket er det liksom ikke noe trykk når døra åpner seg, den liksom bare sklir ut. Noen andre som har slik på sin? skyldes dette slitt låsekasse eller slitte dørpaktninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2006 På min A4 B5 synes jeg at døra er så "slapp" da jeg åpner den, når jeg trekker opp dørhandtaket er det liksom ikke noe trykk når døra åpner seg, den liksom bare sklir ut. Noen andre som har slik på sin? skyldes dette slitt låsekasse eller slitte dørpaktninger? hvis det er fra insiden så er det fjera til håntake som har ryki.eller at vajeren ikke er satt på plass dær den skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2006 hvis det er fra insiden så er det fjera til håntake som har ryki.eller at vajeren ikke er satt på plass dær den skal Det er ikke handtaket som det gjelder, det er selve døra. og den er lik om den åpnes fra utsiden eller innsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...