#1 Skrevet Desember 27, 2006 I A4-en min slår kupe-belysningen seg av ganske kjapt. Den lyser heller ikke når jeg åpner døra med motoren i gang, kun når nøkkelen tas ut av tenningen. Er det mulig å endre på dette ved hjelp av VAG-COM? I så fall, hvordan? Søkte på ross-tech, men fant ikke noe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2006 I A4-en min slår kupe-belysningen seg av ganske kjapt. Den lyser heller ikke når jeg åpner døra med motoren i gang, kun når nøkkelen tas ut av tenningen. Er det mulig å endre på dette ved hjelp av VAG-COM? I så fall, hvordan? Søkte på ross-tech, men fant ikke noe der. at lyset ikke slår seg på når du åpner døren, har vel med hvordan posisjon bryteren i taket står i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2006 at lyset ikke slår seg på når du åpner døren, har vel med hvordan posisjon bryteren i taket står i.. Nei, den står i riktig posisjon. De andre posisjonene er enten helt av eller alltid på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2006 I A4-en min slår kupe-belysningen seg av ganske kjapt. Den lyser heller ikke når jeg åpner døra med motoren i gang, kun når nøkkelen tas ut av tenningen. Er det mulig å endre på dette ved hjelp av VAG-COM? I så fall, hvordan? Søkte på ross-tech, men fant ikke noe der. Dette kan ikke kodes. Virker det når du åpner de andre dørene? Sjekk dørbryter førerdør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2006 Dette kan ikke kodes. Virker det når du åpner de andre dørene? Sjekk dørbryter førerdør. ja virker som det er en feil i den kretsen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2006 Dette kan ikke kodes. Virker det når du åpner de andre dørene? Sjekk dørbryter førerdør. Det er likt på alle dørene, men det kan nok være noe galt med kretsen likevel. Når jeg tenker meg om, har jeg kun lys når jeg låser opp bilen med sentrallåsen, eller når jeg stopper den og drar ut nøkkelen. Det kan vel tyde på at dørbryterne er ute av funksjon, og sannsynligvis en feil et annet sted enn selve bryteren. Takk for svarene, da vet jeg litt mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...