Programmere om kupe-belysning i Audi A4?

Anbefalte innlegg

I A4-en min slår kupe-belysningen seg av ganske kjapt. Den lyser heller ikke når jeg åpner døra med motoren i gang, kun når nøkkelen tas ut av tenningen. Er det mulig å endre på dette ved hjelp av VAG-COM? I så fall, hvordan? Søkte på ross-tech, men fant ikke noe der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I A4-en min slår kupe-belysningen seg av ganske kjapt. Den lyser heller ikke når jeg åpner døra med motoren i gang, kun når nøkkelen tas ut av tenningen. Er det mulig å endre på dette ved hjelp av VAG-COM? I så fall, hvordan? Søkte på ross-tech, men fant ikke noe der.

 

at lyset ikke slår seg på når du åpner døren, har vel med hvordan posisjon bryteren i taket står i..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

at lyset ikke slår seg på når du åpner døren, har vel med hvordan posisjon bryteren i taket står i..

 

Nei, den står i riktig posisjon. De andre posisjonene er enten helt av eller alltid på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I A4-en min slår kupe-belysningen seg av ganske kjapt. Den lyser heller ikke når jeg åpner døra med motoren i gang, kun når nøkkelen tas ut av tenningen. Er det mulig å endre på dette ved hjelp av VAG-COM? I så fall, hvordan? Søkte på ross-tech, men fant ikke noe der.

 

 

Dette kan ikke kodes. Virker det når du åpner de andre dørene? Sjekk dørbryter førerdør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan ikke kodes. Virker det når du åpner de andre dørene? Sjekk dørbryter førerdør.

 

ja virker som det er en feil i den kretsen ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan ikke kodes. Virker det når du åpner de andre dørene? Sjekk dørbryter førerdør.

 

Det er likt på alle dørene, men det kan nok være noe galt med kretsen likevel. Når jeg tenker meg om, har jeg kun lys når jeg låser opp bilen med sentrallåsen, eller når jeg stopper den og drar ut nøkkelen. Det kan vel tyde på at dørbryterne er ute av funksjon, og sannsynligvis en feil et annet sted enn selve bryteren.

 

Takk for svarene, da vet jeg litt mer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.