#1 Skrevet Desember 27, 2006 Skal lakkere litt paneler og lister i bilen (innvendig), de er av plast. Fungerer det fint med vanlig spraymaling fra feks Europris på disse eller bør man ha noe spesielt for at ikke det skal flasse av? Trengs så fort som mulig, så må være noe man kan få tak i i nærområdet, som europris, obs, biltema... på forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2006 Skal du lakkere plast er det viktig at du matter ned plastikken med fint papir,dvs 1000papir elns.Deretter legger du på noe som heter Plastikkgrunning som gjør at lakken hefter skikkelig til plastikken deretter vanlig lakk med klarlakk over igjen Og jeg ville kjøpt all lakken på Mekonomen,Bilextra elns så du får en lakk som holder litt,Biltema lakk har jeg dårlig erfaring med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2006 Huff så mye styr ja... ja biltema har jeg dårlig erfaring med selv. Hvertfall klarlakken. Den sprekker opp noe forferdelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2006 jeg anbefaler og ikke kjøpe ''billig'' lakk, hvis du vil at det skal holde litt, som nevnt ovenfor bilxtra,mekonomen har bra lakk, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2006 Får ta en tur på mekonomen imorra da... har de plastgrunning der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...