#1 Skrevet Desember 27, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=66395&highlight=golf+gt På denne tråden er det bildet av en fet stylet bil.. jeg er på jakt etter et liknende kit.. Er det noen her som vet hvor jeg kan finne noe slikt? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2006 Riegerstyling (øyelokk, sideskjørt og front) .. *titegn* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2006 dægen... beklager.. Skal lese nøyere neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2006 Alt dette fås på norsk bildelesenter,, på liertoppen... kjøpte alt der jeg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2006 Alt dette fås på norsk bildelesenter,, på liertoppen... kjøpte alt der jeg: smil : takk, takk, takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...