Bilder fra NBS 2000 eller 2001

Anbefalte innlegg

Ahhhhhhhhhhhh..... Mange koselige bilder der ja.. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har vel ikke noen bilder av den golfen som står på venstre side av denne jetta`n?

22_G.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne Transporteren ved siden av Golfen, onkelen min pleide å kjøre en prikk lik, fra samme firmaet. Onkel hadde ikke senk og felger da... Kan være samme bilen likevel, for jeg tror onkel kjørte en T4 på denne tiden.

20_G.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke den blå Audi´en først der som var klistremerketrimmet til S2 a´? 19 tommers felger og en orig. 1,8 motor som så vidt klarer å dra rundt hjula... joa.. hver sin smak.. Hørte jeg får i ulveklær.. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den golfen oppå sia her, er det den "berømte" gull-golfen som var på autofil? Husker ikke hvordan den så ut, men husker at hjulbeuene var flyttet høyere opp på den, å det ser ut som om det er det på denne også.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den golfen oppå sia her, er det den "berømte" gull-golfen som var på autofil? Husker ikke hvordan den så ut, men husker at hjulbeuene var flyttet høyere opp på den, å det ser ut som om det er det på denne også.?

Stemmer det... Det var før han fikk 8,5x17" skrudde RH felger.. Golf 1 hjulbuer, korta inn skiltgrop bak ++, mye motor å finish! En klar favoritt hos meg på den tia.. Lurer på hvordan det går med prosjektet nå, noen som vet? Sist sett helt nedplukka..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16V Turboen som var på tv ja, men da med andre felger, og sikkert enda mer hester.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. nesten kult og se igjen gamle bilen i samlinga der ja..

Takk skal du ha:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.